spelar inga spel

igår var cp! blev totalmosad på hoffmaestro.. vi kom ifrån varandra.. jag hann iaf se nåra låtar innan jag verkligen var tvungen att gå! jag träffade på lyxhyttskillen igen.. som än en gång lovade mig en lyxhytt till höstlovet hah!  sen drog vi till kungsan för att möta upp lite vänner och ge tillbaka en tröja till Marvin som på ett invecklat vis hamnat hos mig. Max sprang runt kungsan och moppade golven på donken ihopp om att få gratis hamburgare.. men det hände ju inte haha!  och tillslut hamnade vi på insparken för min skola, vi skulle bara välkommna ettorna typ :) det var kul fast rätt random haha, skumma snubbar som var där. De ville att vi  skulle ringa deras muslimpolare och säga grattis på 11 september.. man ba aha okej.. retaaaaards! men men kom hem vid halv tre så inte så farligt och nu ser jag verkligen ut som ett troll..





btw så gick det bra på provfilmningen :) hoppas jag får rollen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0