desperando

hejhejhej

igår var asmys! vi började på café 60 som är så underbart :D sen satt vi och tänkte på vad vi kunde ta vägen härnäst.. vi var inte så jättetaggade på att dra krogen eller iaf inte jag.. så vi drog mot grönan för att se vad som hände där.. men var inget spec. Vi åkte båt till slussen från grönan, fyfaaaaan vad vackert Stockholm är på kvällen alltså! sen väl i Slussen så bestämde vi oss för att gå runt på söder, skitmysigt! sen gick vi tillbaka mot stan genom gamla stan, åhåhåh blev lycklig där. gamla stan på kvällen = <3

nu har jag städat mitt rum = mamma vart sur för att jag inte städat hela huset så fick göra det med. haha.



och ja, jag städar i bikini..blir ju så varmt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0