Dagen ett

Nu är det dags för ett rätt kort inlägg. Jag har gått igenom den första skoldagen sen lovet.. det var pain att komma upp ur sängen, men det gick. Vi kollade sen på filmen från showen i aula 4... jag var asrädd men det gick bra så det var bra hahah!  sen efter kunch så hade vi avstamp på vårt nya projekt, vi kollade på "This is england" älskar filmen men den är rätt väldigt brutal stundsvis, det gör mig obekväm.

Nu har jag precis städat lite i vardagsrummet, mamma fyller år på fredag och tänkte att det var bra att försöka reda ut oredan i tid.. det är inte direkt städat hemma hos mig HAHA! men nu är det (:

ska träna lite nu tror jag.. beach 10 vet ni! ;) hihi

jag önskar jag var kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0