JUST WHAT WE ALL NEED



Jag blir galen fan jag tycker att det där handsmyckena är balla. De verkar vara rätt ovanliga, de måste nog dock användas rätt kan jag tänka mig! typ till en rätt så "tråkig" outfit så att den blir till limmet som limmar ihop hela outfiten så att säga, om ni fattar ;)  inte till jeans och vit t-shirt dock, blir nog lite missmatchat! typ tajt långt linne och legins, vissa stickade tröjor, klänningar osv! 


Do like me and tävla om ett alldeles eget handsmycke på Dollyblond.se, klicka här för att komma dit      

btw, Jag lånade bilden från Dollyblond!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-19 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0