Hej äntligen! hej :)

Hej alla glada, ny blogg, nya tankar och lite bättre så att säga!
Jag tänkte ta och berätta om mig själv rätt kort

Jag är:

Agnes
18 år ( på onsdag men palla skriva 17, känns så vuxet med 18)
Oftast glad, nyfiken och vill alltid uppnå det bästa

Jag går andra året på Frushusets gymnasium med inriktningen Soulsång. "Åhhh vad häftigt" tänker nog de flesta, och tror att det är värsta satsarlinjen men det är en helt vanlig linje och den är faktiskt väldigt rolig. Fast fan vad mycket vi har att göra. Nu är det fabruarishow på g, ingen rast ingen ro. Vi måste vara bäst eller iaf bättre än rockarna. Framför allt vara bättre än soulettan, fan de är grymma och vi får inte bli äga av dom. Men vi kämpar som aldrig förr och förhoppningsvis blir det en jäkla bra show av det hela.

Jag älskar djur och naturen, det kommer nog av att jag är född och delvis uppväxt på rena rama landet. Jag är en sån där som vill göra det bästa för miljön, men ändå inte riktigt är mogen nog att ge upp mina kläder från gina och hm som troligen är sydda nånstans låångt bort. Jag ska bättra mig, jag lovar. Fy sjutton jag börjar bli en prylbög så att säga, eller typ jag vet inte, jag köper smycken, skor, smink och kläder hela tiden. Det kallas att
synda. Eller kanske bara att vara flicka?

Nu senast igår blev jag uppraggad av greenpeace, jag funderade på att gå med. Mest för att mormor är med. Men hon är lite galen och jag vill inte stödja nått jag inte säkert vet vad de gör. Får avvakta med det helt enkelt.

hmm, jag kan berätta mer senare. Jag langar en bild på mig själv också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0