NOSTALGI

jag sitter hemma och så gott som ensam vilket resulterar i tråk och för många tankar. jag funderar på att lägga mig tidigt i kväll så att jag blir pigg tills imorgon! låter rätt smart. jag vill börja på dans, har tänkt på det ett tag. det är så sjukt kul! vill nog börja på antingen pole dance eller striptease, alltså i träningssyfte då det är både kul och bra för kroppen, kan nog använda det som partytrick dessutom sen HAHAH minns när jag och annamaria skulle strippa hemma hos henne på chillkrök i ettan xD vi hade tagit på oss hennes farsas stora skjortor (hon hade väl i princip bara den på sig) hahah sen kände jag mig bara så totalt ägd av henne trots att det inte var nån tävling så att jag inte ville fortsätta. HAHA sjukt kul är det dock, dyrt kanske med. Sjukt kul att kunna dock, skulle vara rätt grymt! eller pole dancing, asså fan vad ballt, skoja inte!  btw, varför har jag två mappar på denna dator som heter"porr" finns en på min gamla mobil också...och på laptopen. wow. braaa! hahah not


hahaha ett år sen typ...ska alltid envisas med att ta bilder som dessa, vet inte varför eller joo det är kul :D:D:D
men nu är jag duktig och klipper bort det värsta





hahah galet hur gamla bilder det finns på denna dator!
Den här under är efter ett gympa pass i skolan och jag och madde försöker leka fjortis xD



Totte som bebis


nian typ? hahah


som sista bild mig och madde under den tiden som vi umgicks som mest. <3  vi hade gått runt i hundra olika hm och den där jävla korsett/bustiern vad fan det nu är? korsett säger vi. den hade iaf förföljt oss vart vi än gick så tillslut tog vi tag i skaken och provade skiten hahah :D knas


När jag fyllde 16! alltså två år sedan



mitt skåp i nian, då trodde jag vi var fett fria när vi fick måla grafitti på våra skåp. Då hade jag inte varit i fryshuset..


Fan vad fint det är i åkersberga på sommaren alltså, långt bort från allt.. men fan det är fint!

Åh avslutar med denna! det är från nian. Jag och Madde är i fjällen för första gången tillsammans och vi bestämmer att jag ska ha denna bild när hon ringer mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0