FEBRUARISHOW! VI ÄGER ER!



Nyligen hemkommen från välrdens kanske både mest roliga, hektiska, svettiga och underbara dagen! vår show fick jättebra respons och vi fick höra att vi hade utvecklats mycket vilket är mycket roligt! :D   hata att soul ettorna fortfarande inte känner sig besegrade.. de är det. Vi äger fan. de ska inte ha sån jävla attityd asså.. irri!  jag är trött nu. Det var så roligt, jag kan inte sluta tänka på det. Jag var aldrig riktigt nervös. På genrepet igår darrade jag. Inte idag! bara taggad som fan!  jag dansade röven av mig bildigt talat. hahah not men fick komplimang för det senare.. alltså röven.. hahahah nej men min dans var tydligen uppskattad hahah alla var asgrymma! love you guys! asså känns som om vi är mycket tightare än vad vi var förra året. Vi är liksom ett team nu. älskar det. Nu är det bara ett år kvar tills nästa show... åh önskar att jag kunde göra detta varje dag! så sjukt kul! möjligtvis om man kunde skippa alla klädbytena..hektiskt som fan. men vi hade bästa låtordningen så det gick fint ändå! åh langar lite bilder från dagen! har dock inga på själva showen då jag liksom var i den. men det kommer säkert bilder på det :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0