emotions

Idag har jag varit rätt sliten...kul! haha nejmen jag har det fint..tror jag (: jag sitter för tillfället med ett ton helosan salva på mina händer som är helt röda och torra 24/7..skönt!

massa ensemble idag..roligt :D men nu börjar det närma sig! folk ballar ur.. nerver antar jag. Illa! känns konstigt alla har bjudit massa folk, jag har inte frågat en enda person. Visst mor min ville komma, men jag har inte ens brytt mig att fråga. Undra vad det beror på? vill jag iinte att folk ska kolla på mig? eller kanske bara att jag inte tycker att de borde åka så långt för min skull? ingen aning. Jag vet en eller ett par jag vill ska komma. men nej jag tänker inte fråga. vill inte riskera ett nej!  usch nu är jag trött.. jag vill att..! nej ska inte säga vad jag vill. det är efterblivet. Håll käft agnes. tyst. inte ett knyst.

tack och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0