skola, dans ojoj allt på en gång

Jävlar vilken lång dag jag haft idag :D 9.40 till 16.30.. eller om det skulle varit arbetstider så skulle jag nog inte klagat lika mkt..men för skola är det ovanligt för mig haha :D
Vi hade masterclassen på sången idag.. herregud tror det gick okej för mig iaf.. valde låten som jag sagt alltså "I will always love you" fast mer lik dolly partons version än den riktiga.. haha den skulle jag inte klarat av!

men men sittter jag och min mosade hjärna och taggar inför mitt första magdanspass! jag är nervös som faaaan, men ska nog gå bra. Känns som om det ser ut som jag är påväg att sova eller nått..hahah men mamma sa att det såg ut som träningskläder och inte pyjamas som jag sa hehe. men jag överdriver alltid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0