tankar vid 08.00

shit var så jäkla trött igår så jag somnade typ elva...på en fredagskväll! weho! :D hhaah men nackdelen  är att fredric fortfarande sover och jag är vaken som en liten bäver. Dessutom går det knappt att sova 2 pers i hans säng så om man vaknar kan man inte somna om för att man förmodligen ligger i en konstig ställning. Problema!

hmhm, jag sitter nu och funderar på vad jag ska göra efter studenten och jag vet iaf att jag vill göra nått kreativt...funderar på frisör men det känns svårt att bli..man måste ju plugga och grejer. Det kostar pengar och man får inga pengar att leva för. Man kan bli lärling men det är typ cpsvårt att få en sån plats och jag vet inte om jag ens vågar försöka haha. aja det löser sig. Jag skulle kanske få jobba som produktionsassistent genom min farbror men vene om det kräver körkort.

Nu måste jag typ sluta skriva för det känns som om jag skriver för hårt eller nått..vill ju inte väcka pojken!

ha en bra dag :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0