speak now

hej, jag är sådär nygråten typ fast för vad kan det vara nu för kanske fem timmar sen, men det känns som om det var nyss tårarna rann. Jag är en sån jävla pussy ibland! Jag skulle bara prata med min mentor om att jag verkligen inte tycker om sången i skolan längre, elller aa att kören är det enda musikämnet som jag gillar atm. Sceniskt musikprojekt känns bara för mycket just nu och jag orkar inte. Där satt vi och bara pratade lite, sen ställer hon frågor som får mig att tänka och klart att jag bölar. Jag har varken ork eller lust att skriva här vad vi pratade om, men det var behövligt. Nu måste jag skriva ett mail till henne där det ska stå fem bra saker om mig, jag lär ju skjuta upp det tills hon tvingar mig på riktigt.

Jag måste bara säga att jag fortfarande är Taylor Swift frälst. Jag har älskat henne sen nian, det blir ett <3 på det.
Nu måste jag kolla in den där lookbook sidan, måste kolla om det finns coola sminkningar där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fem bra saker om dig?:)

är ju lätt!

*söt

*snäll

*rolig

*trevlig

*cool (H)

2010-11-10 @ 00:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0