Lite text att läsa.. så var det en mil lång ;PpPPp

Hejhejhej. Nu kollar jag på ung och bortskämd på svtplay! eller jaa har det mer i bakgrunden.. hehe men det är bra! och visst är Olga en rätt känd bloggare? känner igen henne som faaaaan! typ göteborgsstolthet eller nått eller juste baby of sweden? xD haha gillar att jag inte orkar söka och kolla om jag har rätt heller..men vi säger att jag har ;) sen känner jag igen Jean Pierre från PH? och Jerry från nått!! vet inte vad : O åh, intresseklubben antecknar..
Imorgon är det köruppspel som jag är übertaggad för! och på fredag blir det spelning på mammas jobb (a) xD stress och ja jag säger det igen StReSS sTrEss STRESS. Jag vill ta studenten nu, ja taaaack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0