I make the rules

hej!

idag var bra och nu är jag trött!

Vi tvingades göra en till en början fett läskig sak på musiken. Ni vet låten "I will survive" det är rubato i den låten, alltså att tempot är fritt vad jag förstår.. eller inte helt men ja asså det är sångaren som bestämmer och det är inte så vanligt. Vi skulle själva sjunga första versen och vinka med handen varje gång bandet skulle lägga ett ackord och i princip improvisera lite. asläskigt och jag har aldrig riktigt sjungit låten förut.. man kan ju bara några ord och melodin kan jag lite sådär liksom... hahah men aja det gick väl okej..(:  men galet läskigt, skönt att det blev gjort iaf.

Efter skolan vart det stan med Ameli och Alina. Vi skulle hitta en klänning till ameli som hon skulle ha på sin 18årsfest. hihi hon hittade en jättefin liten blommig klänning på Gina!

Nu har jag tränat (y) duktig agnes *klapp på huvet*

ge mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0