OPERATION UPPSALA!

Så är man hemma från en minnesvärd resa! varning för långt inlägg! men det är mest bilder så chilla ;)




Efter Alinas en veckas nåjande om att vi inte ska hinna från skolan vid gullmars till centralen på 40 minuter så är vi äntligen på tåget. Rätt tåg dessutom. Stackarn var fan stressskadad. NOTERA DE FINA PLATSERNA.. för they are not gonna last..



En snäll kontrollant konstaterade för oss att vi hade gått in i fel vagn.. vi satt tydligen i första klass. Men skulle sitta i andra. Nu hade det gått typ 10 minuter och ja alla platser var tagna... här hamnade vi! på golvet vid toan.. NAJS.. not men hey det var bara en 40 minuters lång resa och halva tiden gick åt att gå genom vagnarna, vi är soilders.. eller ja typ HAH



Framme i Uppsala åkte vi hem til Shake och fixade oss, sen åkte vi till lokalen och började fixa. Här är alla drickor som var till typ tre pers :)  tog slut på en halv timme hahah. Men smart som man är så hade jag vin och det räcker längre typ, eller ja ni fattar 15 % VS 4.5% liksom




HAHAHA snygg brud det där, lite trasig.. men jag hade så kul att ni inte anar, dansade konstant. Jag dansar som en jävla kråka, eller njaa helt okej ibland.. men kul var det och det är det som räknas. Jag hade mina nya skor på mig och åh så kul det är när folk spiller dricka på golvet = halka. Underhållningsbranchen kanske är nått för mig ;) btw kollade nyss tiden på bilden..20.30 verkligen starkt jobbat! höll iaf på till tre!

Jag har inga fler bilder just nu pga att min mobilkamera inte är någe bra när det är mörkt och att min digitalkamera har gömt sig. Alina har dock bilder, lägger ut så snart jag kan!  Ni orkar vänta, I can feel it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0