the ööh AGNES is back :)

abooooooooo, det var typ ett år sen jag skrev här på bloggen.. eller ja har inte skrivit på väldigt väldigt länge i alla fall! jag kände att jag behövde leva i sommar och inte tänka på bloggen :D dessutom hände det så mycket grejer att jag inte skulle ha orkat blogga.. men nu kanske jag ska börja igen! hm, en liten update kanske är på tiden..?

PÅ senaste tiden har jag:
  • haft en sommar jag aldrig kommer glömma!
  • varit på en speciell kryssning! ;)
  • börjat trean och därmed mitt sista år på fryshusets gymnasium!
Wehoo, jag har ett galet schema med tider från 09.00 till 17.30 på en dag..bara för att jag valde till en kurs.. hur ska jag orka?! .. hm får se till att inte dö bara! hehe.. ;)

här är också en bild på hur jag ser ut nu förtiden.. som om jag har förändrats hahah.. finns ju bara fylle/festbilder på mig.. men here u go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0