hihii tittut

ojojoj! shit bruden uppdaterar! det var länge sen jag skrev nått här...men nu så kände jag (fredric) att jag borde skriva lite så here I go!

På senaste tiden har det hänt lite saker. Jag blev tillsammans med min fina Fredric på nyårsafton och har spenderat så gott som varje dag med honom sen dess. hihi <3 skolan känns rätt stressig men ändå helt okej.. fast ensemblen har ballat ur! vi förväntas vara i skolan efter skoltid och repa varje dag typ och om man inte kommer är man en svikare...visst nån gång i bland men jag har liksom en fritid som är uppbokad av pojkvän, dans, teater och annat skolarbete som jag har fått skita i lite grann...life sucks sometimes.

Nu idag kom jag inte till skolan pga att tågen var cp...efter att ha väntat på två tåg som tydligen varit inställda gick jag tillbaka till Fredric och har spenderat hela dagen här :) hihi älskar att vara här! är som hemma (a)

menmen nu ska jag snart åka hem för att han ska få plugga lite, egentligen borde jag dra till dansen men känner verkligen inte för att dansa...tror att jag börjar bli sjuk..

puss!

Kommentarer
Postat av: ;)

<3

2011-02-15 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0