Dop

Det blev dop idag :) för fredrics kusin tobias! haha halvspontant sådär.. typ igår så ba "juste det är dop imorrn ska du med?"

hihi men det var trevligt, träffade en del av fredrics släkt. Flippade...hahah nejdå! bara galen humor

liksom.. jag tvekade på om jag skulle vara med på släktfotot eller inte med tanke på att jag bara kände typ tre där.. så säger Fredrics pappa Crister "Vi kan ju alltid säga att det var nån uteliggare vi släpade med oss om nån frågar"

tack.. den drog han några gånger under dagen Ha-HA ;)

åååh btw såg bilder från klassens utgång igår nu..fett avis :D det såg ut som om hade haft fett kul :( menmen det var mysigt igår med :) även om jag somnade fett tidigt.

aja nu blire hemmakväll hos mamma.. Herr Hans kommer kanske ikväll också. Ska be han att slänga ett getöga på mina tänder!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0