sorry for looking sligthly retarded

Nu har jag bråttom igen.. hahah den här veckan är ett jävla skämt. Nu åker jag till skolan med en tidigare buss bara ifall att det skulle strula med snön! Ska bli spännande att se hur lektionen blir med tanke på att läraren hade klätt av sig rätt mkt på en lektion för en annan klass bara för att få deras uppmärksamhet. Lite läskigt faktiskt! Undrar om jag får damp idag.. mina nya skor pallar nämligen inte blötsnö och jag har inga andra bra för vintern. Surt? japp. aja det är väl bara att bita ihop :P sen vill jag också slänga in ett tack till den som skrev fem bra saker om mig i kommentarsfältet på ett tidigare inlägg, det var från anonym så det blir bara attt tacka och buga (;










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0