TBH


Nu har jag suttit av hela dagen vid datorn (y) mycket produktivt, rätt standard söndag tbh mihih det betyder to be honest.. lärde mig det precis. tänkte att jag skulle skriva ner det så jag minns!

det har kommit typ en dm snö sen imorse, jag vill ta självmord. åh helvete! :D
men okej ska vi ta och se detta posivtivt då? hm, vi kommer verkligen älska sommaren när den kommer! åh vad lycklig man kommer vara. Ta aldrig sommaren för givet längre, vi lever i mörka tider. Onda människor som Tengil, Hitler, Voldemort och Thomas Dileva i sin roll i Kenny starfighter ( var asrädd för honom då)  styr nu förtiden. Vi borde låsa in oss tills detta hemska är över.

Precis vad jag ska göra imorgon, har ingen passion och börjar efter lunch med två arbetspass = ovärt. kommer ju vara i skolan lika lång tid som det tar att åka dit..ska verkligen plugga imorgon. Lovar!

Kommentarer
Postat av: Elene:)

såå sööt du är:)<3<3

2010-03-25 @ 19:25:14
URL: http://theelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0