mornin

godmorgon gooodmorgon!  idag så vaknade jag halv elva :D fett skönt hoho skulle tydligen egentligen åka till stan och träffa brudarna för att köpa present till kajsa tillsammans. men smart och bra minne som jag har så köpte jag en egen igår.så kände att jag inte behöve vara med på en ytterligare liksom. Palla åka en timme och 20 minuter för att bara följa med när andra ska köpa present, dessutom var det tidigt man skulle mötas haha:D så jag bangade (a) men kanske ska leka med amanda sen typ. först ska jag dela upp drickan. får inte bli som hos emilia. minnesluckor är halvkul, dessutom att man är sliten en hel dag efter också vilket är fett ovärt :P kontroll på ett ungefär ska det bli tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0