Kajsa is turning 18

Hemma från Kajsa nu! (: det var naajs! jag orkar typ inte skriva massa så det blir bilder istället :D hihi
Kajsa öppnar sin present av Fanny, Tove, Corny och Ameli

Asfint! hihi skitrolig present. MIn tog jag inte kort på när hon öppnade. Men det var iaf ett halsband med tillhörande örhängen.

Alina kör på stort...

Skitfint collage fick hon! önskar att jag också fick ett när jag fyllde år, alla har typ fått hihi aja... hahah detta var fint iaf (:


Happyface


Ameli och Fanny (:

Alina och Tove (: observera att alina posar med ett tomt glas..


asgod tårta!!!!!!

Japp helt klart en tummen upp!

snyggvar

göttmos




Patyeeey

Vi avslutar med denna söta bild!!
puss på er (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0