home!

Hemma från teatern, fick inget gjort alls då ingen av mina scener skulle repas idag..blev en lång rast i ställlet! haha, var asnere först av ingen anledning typ men sen kom amanda och max å nikki var fet snela så det blev bra till slut! Niklas höll på med mitt hår hela tiden typ och masserade min hårbotten, fett skönt.
Har köpt present till ameli nu, på konstigaste stället ever! hahah säger när hon fått den :D känns fel att säga innan liksom..men kul är den! ;)

Nu blir den en konstig helg igen.. ingen blogg tills på lördag typ om man har otur och inte kommer åt nån dator. Hatar att blogga från kompisars datorer känns fett fel.. är inte direkt nån storbloggare med följare som kommer dampa om jag inte uppdaterar under en dag liksom. Men det är så kul, haha. aja kommer bli bra.

Kollade btw på hm om den där kavajen kommit in igen.. hade den inte. Men provade en asfin vit klänning, tror kenza har en likadan! ;o asfin iallafall, fick verkligen hålla mig för att inte köpa den..kanske gör det ändå till slut O..o
Funderar på att köpa slivershampo fast motsatsen för mörkt hår! känns som om mitt börjar luta sig åt rött, dont like it. dyrt är det dock, 120 tyo O: kanske är värt det!

aja nu ska jag vara tyst, puss gonatt

vi seees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0