fanfanfanfanfan trött

Seg dag! skoja inte! fy fan...bara massa arbetspass typ! eller ja, precis så var det..fett ovärt..

jag är hemskt trött, vill verkligen sova! jag måste göra massa idag också.. packa för att jag ska direkt till Ameli imorgon innan hennes fest! hinner nämligen inte hem emellan, såå ska hjälpa henne lite med festen istället. Måste köpa present till henne också.. har teater från 7 till halv tio.. tänkte åka lite tidigare till Täbban för att kolla upp en liten present till henne. Fett svårt..suger på sånt! hahah. sen ska man komma på vad man ska ha på sig imorgon också! FAN :( har plugg också..

Men som min käre vän Micke alltid säger. " Allt går om man har en positiv attityd"  vilket jag inte har...åh dålig attityd agnes! hahaha får försöka ändra på det asså! :D

så svårt ska det inte vara!!!
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0