FREDAGS MYS I EFTERHAND

Jag vill inte sätta världen i brand, bara tända en eld i ditt hjärta.
Nu kommer lite bilder från Amandas 18års kalas!

Niklas är så jävla snygg som Maria Montazami



puss på sötaste vännen (: vi är bäst.  födda samma dag, samma sjukhus, samma år! båda vegitarianer ;o Jag har ett hjärta tatuerat på min vänstra handled han med på sin högra. dock olika motiv och orelaterade. Hans är för kärleken till musiken, mitt är obundet. Något jag bestämmer dag för dag vad det är till. idag står det för dig <3

Min moster läser tydligen min blogg ;o du är välkommen sålänge du inte skvallrar för mycket till mamma som inte kan hantera datorer! och btw detta var en helnykter fest!  eller ööh menade som det alltid är ;)

Kommentarer
Postat av: Moster

HAHA! Ja, om du lägger adressen i din MSN-status så är det klart jag kollar. Nädå, jag skvallrar inte. Jag tipsar bara. Skickar dig ett privat tips på MSN! Kram!

2010-04-04 @ 19:55:32
Postat av: madeleine

hihihi, tack sötis!:D

2010-04-04 @ 20:39:08
URL: http://madeleinejohanssn.blogg.se/
Postat av: MIA

tack snygging, i miss you!!

2010-04-05 @ 21:28:39
URL: http://miataipale.blogg.se/
Postat av: Vera

HAhahah söta ni är <3<3 typ made to be for eachother ^^^, haha min mami läser min blogg så måste leka typ duktig hela tiden på bloggen hahah xD

2010-04-06 @ 15:32:44
URL: http://justbreathe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0