säg inte att det är förgäves

Idag äre studiedag igen..men eftersom jag redan gjort alla uppgifter så är jag ledig idag :D jag tänkte först att jag skulle hälsa på, på dagiset eftersom jag saknar barnen så mycket! men jag väntar nog på att Linnea som jag jobbade med också är ledig så att vi kan åka tillsammans! nu har jag precis kollat på mio min mio.. bara för att jag inte kom ihåg den alls.. nu har jag inget att göra direkt haha ska på teater ikväll :D ska bli sjukt roligt att träffa alla igen. btw så tror jag att jag har nån lätt konstant ångest.. jag har så lätt för att få klumpar i magen, är extremt vaksam och att ligga i sängen i timmar och bara stirra in i väggen med musik i bakgrunden är lite av en vana nuförtiden..smått scary. har nästan lust att se varför jag är så orolig aja
puuuuusspusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0