För jag tänker inte dyka upp i dörren med en ros mellan tänderna

Inte för att rubriken har nått med nått att göra förutom att det är från en av snooks texter. Gud vad jag har blivit beroende av dom och Linnros alone, klart man kunnat de kända låtarna men när man lyssnar på resten inser man vad man missat! guldgruva :D

Idag kommer jag komma hem typ 22.00.. fett kul haha slutar halv sex och sen får jag lov att åka till täbban å driva en timme innan dansen i roslagsnäsby börjar, onödigt att åka hem emellan liksom.. får vara hemma en kvart hah! får se hur det blir med maten.. känns som om jag kommer börja med en tisdagsdiet som går ut på att inte hinna äta haha..



"Att våga är att förlora fotfästet en liten stund.
Att inte våga är att förlora sig själv" - Sören Kierkegaard
Jag vågar, vågar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0