tänk om

Hemma och trött. Jag har tränat min låt till sångkonserten som en gaalning! Lotten kommer hata mig, jag har tagit ledigt imorrn för statistgrejen.. men vi har masterclass samma dag och sångkonsert nästa tisdag och vi har inte hunnit öva alls..men asså tänk vad jag kan missa om jag skiter i statistgrejen? 5 minuter på masterclass ger ändå inte så mycket.. kan man ju intala sig själv iaf! fast ska komma om jag hinner :D nu ska jag sova vid typ 8 så att jag orkar gå upp vid halv fem i morgon! ... nu har jag skrivit värsta grejen = det är okej att ta en seriös bild på sig själv. (plus att ni måste få veta att jag inte alltid ser ut som ett fucktard)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0