chips med dipp

shuluuul, idag har jag bara varit hemma förutom en snabbis förbi mormor och morfar :) tänkte det var dags att hälsa på med tanke på att de bor 30 min bort om man går hehe (a) jag lärde morfar hur man raderade sms och hur man ställde om tiden! hiih sen får man frågan "hur går det med läkarstudierna?" jag ba hehe jag ska inte bli läkare. *Besvikelsen finns i luften* aja. nu har jag precis snackat med fredric telefon i tre timmar?! fett sjukt, jag har aldrig snackat mer än typ 45 min xD hahah men men :P ikväll blir till att  passa min lille antibiotikakatt medan mamma är ute med sina kollegor på kinakejsarn. lala och äta dipp med chips till tvn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0