viperroom, första utgång (y) love being 18

bra att  jag vaknar i bra tid också! :D hahah igår var det askul! Jag, Ameli och Camille gick som sagt på viperroom på fridhemsplan. Vi kom dit vid typ halv 10 och det var typ ingen kö, så ser Ameli att hon glömt sitt leg..hon blir tvungen att åka hem till tyresö där hon bor och hämta det! hon tvingade dock in mig och Camille så att vi inte skulle ha tråkigt, söt hon är! aja, väl där inne så var det rätt lugnt till en början, det var bara öppet på övre våningen och folk typ chillade. Vi satt typ och kollade på folk och såg vad alla hade på sig eller hur de dansade. Förvånadsvärt skoj. Eftersom det är fett billigt där! typ 19 för cider vin och shot innan 11 och 25 efter så blev det en del. men det är bra ös! sen när ameli kom så började vi fota! och dansande blev det! hela natten tills de stängde, sjukt kul! förutom coola grabbar som tar på ens röv oho men det kan man väl inte göra så mkt åt.. hahah kul var det ändå! lyckad kväll!


sötaste Ameli och Camille!

åh sliten flicka till höger asså! men min första vimmelbild måste ändå åka upp!

notera 35+arN bakom ameli, dansade som en gnu xD

haha! han såg fan läskig ut annars men nu rätt snäll (Y)

sista bilden mums! 

Hoppas ni hade en bra lördagskväll! det hade jag ;p
ps måste seriöst göra nått åt att bildtexterna är fuckade...ds

Kommentarer
Postat av: Linn :)

Jätte fin blogg :) <3

2010-03-28 @ 17:42:56
URL: http://linnternstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0