Skolan! Here I am

Goder lunch! hahah :D nu befinner jag mig på plan fem i fryshusets datasal! very fun...håller på med min vetenskapliga rapport som är klar vilken sekund som helst. äntligen! Vi har precis lyssnat och kollat på rock ettorna som hat haft uppspel i repan. De var duktiga och jag fotade lite med mig superbra mobilkamera *skojja* men vår allas Johan Palm lookalike spelade. Tror alla vill ha honom som sin lillebror här :) typ assöt hihi

Snart blir det rapshow i Klubben! jag är taggad, de har jobbat på den här i typ ett halvår känns det som. De ska typ ha en Starwars rapmusikal, jävligt spännande om jag får säga det själv :)

Nu ska jag leta efter min lillalilla lärare martin! vi ska tydligen ha historia med i vårt arbete och nej det har jag inte fixat..kul! haha! ha en bra fortsatt dag! :)! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.strawberrymiix.blogg.se

kolla våran blogg, vi har frågestund nu! :)

2010-03-31 @ 13:53:00
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

ha en bra dag!:)

2010-03-31 @ 14:40:16
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Linda

snygg blogg!

2010-03-31 @ 15:37:17
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0