Skolan är så underbart utvecklande

Hello. Fett ovärd dag. Vad fick jag gjort? lånade en bok och fick respons på mitt arbete. HAHA! på typ tre timmar. Arbetspass borde verkligen inte få finnas man gör ju ändå inget på dom. Personligen kan jag verkligen inte koncentrera mig när alla låter som gamar.. aja! Blev Kulturhuset och Musikmuseet efter skolan. Jag var först på väg till kulturhuset själv, men sen träffade jag på Nanna och co där. Vi ska nämligen besöka en utställning där plus ett museé nu när vi inte har passion denna vecka pga intagningar. Kände att det var skönt att få det gjort. Musikmuseét var bara askul helt enkelt! fanns alla olika intrument man kan tänka sig och man fick spela på typ alla! har spelat på en harpa, ett asgammalt klaverspel och massa trummor, det var bara lite av allt man kunde göra. När jag kom hem så hade jag fått brev från hms club, 50 % rabatt på all kosmetik..kul när jag precis köpt smink där.

However så tänkte jag stanna hemma och jobba imorgon för att jag har väldigt ont i halsen och skolan är ovärd, men mamma börjar gnälla om csn. Visst blir det inte fucked up om man har giltig frånvaro?  hope not, för skolan denna vecka är så sjukt överskattad. Vill ha helg och sommar dirr!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0