NATTBLOGG

oj, får man vara sömnig vid det här laget? klockan är snart halv två! HAHA jag som ska vara med Madde imorgon och fetersom hon gick och lade sig vid nio så lär honäga mig i att vakna först... men jag är inte trött! jag är snarare typ depp.. eller nej eller jo ko sko ja! hatar det och tänker inte sitta och klaga för det får ingen nått ut av.. men klart jag vill! men just i denna sekund vill jag sjunka genom jorden..trött och ensam. mat proppar jag i mig som en hunrig räv. eller inte direkt.. men jag känner mig mätt som ett as. vill ha en kram men ingen kramar mig. vill ha en puss men du är inte full. vill känna mig älskad men jag har ingen makt över nån annan än mig själv. du suger. jag älskar min kusin, han är så bra. <3 detta börjar lika fyllebekännelser typ. men trött och full kan man dra paralleler emellan då man inte orkar ljuga för sig själv längre..vill dö sometimes. inte nu dock, nu vill jag sova och ta nya tag.

sluta vara svår. dum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0