Min dag med fina sl

HemmA! idag blev det först stan för att träffa min kompis Timmy.. he wanted black devil.. and black devil he got! hihi utköparN nejmen han är ju arton snart så det gills inte ;) sen var jag lite med max och micke! de skulle på Tokio Hotel. Max tjej har typ köat sen sex i morse eller vad han sa! galet.. andra hade köat sen i tisdags. I detta vädret säger jag då! galna flickor asså. Sedan tar min dag slut.. nästan iaf! träffade Jonatan från teatern som hjälpte mig med lite affärer (a)

just nu sitter jag med en jättestor tallrik med potatismos, ärtor och lax.. min katt vill ha O= och vad Totte wants he wants. Vill skrika på honom.. min mat ju! jag är dock asmätt! hahah :D:D 

pssst. i täbbans hemköp kan man köpa stora chipspåsar för 10 spänn, jag motstod frestelsen. Gör du? ;)
jag ångrar mig.. vil ha chips nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0