mamma 50år

Bruden är hemma! haha jag har precis firat mammas 50årsdag i hundra år! hahaah :D jag skyndade mig efter skolan till hm för att leta efter en kavaj som jag velat ha länge. Men eftersom det är extrapris på alla jackor och kavajer så var den slutsåld överallt...kul att jag fick reda på det genom att besöka alla i city plus att jag gick till gallerian med klackar och blåsor på fötterna! not niiice!

när jag kom hem så var maten inte långt ifrån klar...inte alls faktiskt. mama var inte glad. Jag gjorde detta, stressade som fan, gjorde den jävla skagenröran själv från början. Allt på en timme plus duka, jag var lagom fin när alla kom -.-




Fan vad gott det var!! och kul att lägga upp allt. hiihhi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0