citat "min hjärna känns som ett havrefras i mjölk"

Hej! nu har jag preics kommit hem för ca 40 minuter sen. Nedan finner ni nåra bilder från igår, vart en relativt lugn kväll. Glömde min digitalkamera hemma så det blev dåliga mobilbilder men bätte än inget va?  hade inte de mest fotosugna grabbarna heller! raekan (längst till höger) håller sin hand sådär på alla bilder..såg det inte först än nu  xD hahah :D aja, vart iaf krök hos en snubbe Kalle och sen bar det av hem till Hammar där vi skulle kröka mer men alla slaggade framför film istället. Inte riktigt vakna kan man säga! Gulliga killar ialla fall. Det blev en lång morgon dagen efter med tittning på två filmer, en med jack black och en om black jack! weho, ordvits haha!


nu ska jag fixa mig iordning igen.. för jag fick ett sms för inte så länge sen som gjorde så att det bär av till viperroom med ameli och camille sen! ska bli kul! min första utgång, spännande!  vad ska man ha på sig då? helvete, borde börja leta nu!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

najsiga bilder, mysigt med gitarr :D

2010-03-27 @ 19:09:46
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hej hittade hit o tänkte att jag lika gärna kan vara trevlig o önska en bra söndag!

2010-03-28 @ 12:48:09
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0