1st day of my life

För att skapa en fortsättning på denna glada dag så ska jag träffa min gamla bästavän Madde! det var aslängesen vi sågs senast. Det blir ju lätt så när man går i olika skolor och har olika intressen, dessutom så har hon kille vilket gör det svårare för mig att träffa henne. Men idag blir det av, ska sticka iväg om ca en timme lite mer, jag måste därför vara rätt snabb just nu! hihi men annars så sitter jag och lyssnar på Cher, jag har aldrig riktigt gjort det förut men ack how much I love her! helt underbar! Jag funderar för övrigt på att skaffa mig en söt liten cam, bara för att det blir så mycket lättare att knäppa bilder direkt i datorn liksom slö som jag är HAHA. Får ta och kolla in onoff senare.
Ha en bra dag nu!   vill ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0