KILL ME :)


Vi hade ingen lärare men duktiga som vi är så jobbade vi på med manuset! men paus blev det..


En skolscen tror jag :O

Max!

trött dag. om en kvart är det fredag! och woho! me have pianoprov, kul... ofta vi ska kunna spela billie jean efter 2 lektioner hahah aja de tror väl att man är gud! Min nagel bröts idag...måste klippa ner alla.. långsamt självmord! haha nej nu ska man inte överdriva! men synd faktiskt ;) teater idag, vilket var naajs! jag tog bilder, kan ladda upp dem nån annan dag för ja jag är slö och trött! But there are nice pics!! I promise I will upload them werrri soon! NU har jag precis ätit min middag som bestod av en näve ostbågar..mycket bra! haha hann inte äta innan. Min nya diet kanske hahah... not
cya tomorrow! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0