I'M BACK!

Hemma igen! tog två timmar att komma hem HAHA kändes inte som så lång tid dock. blev dock jävligt rädd när jag kom till östra och mitt tåg inte finns på tavlan..trodde att det sista hade gått! haha men som tur var så stod det ett tåg där som det skulle! Sl suger för ofta fan! haha men kvällen var värd!


Rolig kväll hos Tovetott! vi (tove) bakade pizza vilket var sjukt gott!  sen vart det WII



Och sång! tränade lite stämmor och sjöng favoriten halleluljah


Fanny :D


hahaha bild på toves toa...jag råkade bara hamna i centrum..


Boxarna igen! WOHO! ni körde hårt. Jag testade också, fan vad jobbigt det är!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Tove heöa tiden:

- AKTA TV:N!! :p

2010-01-31 @ 10:07:49
URL: http://tittutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0