HEY BIG SPENDER




Jag har syndat.. igen. Mina födelsedagspengar försvinner allt för snabbt nu! Detta fann jag på hm i täby efter skolan. 349 för tröjan och 99 för skorna tror jag att det var. haha har suktat efter tröjan riktigt länge. Stod dock och provade i en kvart, visste inte om den var värd priset HAHA men slutade med att jag köpte den. Skorna var ett lätt val, vita enkla och välbehövda i sommar och priset dessutom! 99 spänn, love it!

för övrigt så gick skolan bra och ensemblen ännu bättre. Vi kommer ha en riktigt bra show i slutet av februari!

Kommentarer
Postat av: manda

får man se er när ni har showgrej eller är det bara för skolan eller något ? :o



vi är syndarNa :D

2010-01-25 @ 19:27:52
URL: http://suxx.webblog.se
Postat av: manda

får man se er när ni har showgrej eller är det bara för skolan eller något ? :o



vi är syndarNa :D

2010-01-25 @ 19:28:35
URL: http://suxx.webblogg.se *

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0