CONFUSED MONKEY


tjatja ;) asså vad är grejen med att sluta vid 4 på en fredag? aja! hah hade sång idag! det var rooligt, påfrestande dock hah men det är det alltid. Fick beröm? tror jag HAH man vet aldrig riktigt med Lotten, men jag tror jag fick det och då blir man glad! Mamma har köpt nytt täcke till mig, känner att det börjar bli dags att testa det! är så sjukt trött! förstår inte hur man orkar festa på fredagar egentligen! egentligen är jag inbjuden till nån klubböppning, Montage typ tror inte att det är min grej dock. HAH minns inte ens om det är idag eller imorrn! men det kommer nya chanser, skulle känna mig som en outcast! eller ja, I HAVE NOTHING TO WEAR.. vi säger så.. men jag vet att jag inte har lust egentligen.. hahah fett snurrigt inlägg! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0