WEEKEND

Hola!!!

helgens update!  det var najs hos timmy! ;) kom hem vid halv fem! på lördag blev det ett akut besök till täby c. Gillar man kläder så gör man *öööhHEHE* Kom hem sen åkte jag till näsbypark vid halv åtta typ! där var jag med amanda på hennes jobb. Älskar att vara där eftersom det är en chinarestaurang! hennes chef är dessutom underbar. Tvingar alltid på mig massa gott. Igår blev det friterad banan med glass! superdupergott!  efter ett tag kom nåra killar som ena var släkt med en av medarbetarna! de sa gott nytt år typ fem gånger och jag fattade inte ett piss och ba *öööh* två månader för sent eller?  men tydligen var det kinas nyår de firade... smart jag är!!! hahah men aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0