Tattoooooo

MIn tatuering är klar och sitter du på min handled! älskar den! fy fan vad fin den blev! asså det gjorde inte så ont som alla säger att det skulle. Jag tyckte nästan att det var skönt ibland. Det stora problemet var dock ibörjan att inte darra på handen eller benet som hande lutade på! men det gick snabbt över och det blev en riktigt bra upplevelse! David som gjorde tatueringen var riktigt trevlig och det var även bra att Arnie var med mig.
Smygfoto ;o hoppas det var okej, annars tar jag bort! (a)


Result! asfin och jag älskar den!  säg inte att det var onödigt att spendera 500 spänn på den... det var så jävla värt det och det är bara jag som vet vad den betyder och så ska det förbli

Kommentarer
Postat av: David

Hej Agnes!



Vad kul att du är nöjd!



Det är bara att höra av sig när du vill göra fler!

När man har börjat är det svårt att sluta... ; )



Mvh David

2010-02-28 @ 21:02:56
URL: http://piecesofdavid.blogspot.com/
Postat av: ARNIE!

haha visste inte att du tog smyg foton! ;D



MVH ARNIE!!! SÅ HÅLL KÄFTEN!

2010-03-10 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0