SHOPAHOLIC?

Idag blev det stan efter skolan! oplanerat!  hahah skulle bara köpa en plånbok som jag såg igår, har trots allt haft min nuvarande sen jag fyllde tio. En älskad födelsedagspresent från min kompis Sofie! Från England var den tom. men den börjar gå sönder lite, inte mycket alls. Sjukt bra kvalité! men vill bevara den så gott det går. Jag köpte en från hötorget, nån wannabe Louie vuitton eller nått hahah, jag bryr mig inte. men säkert har den tillverkats under dåliga förhållanden. Jag suger. Påväg mot tuben så skullle jag bara kika ner på Monki tänkte jag. Där träffade jag Charlie. Slutade med en liten shoppingrunda! haha chilla allt var på rea, så brände totalt typ 200 spänn, exklusive plånboken som gick på 80. Dåligt samvete fick jag dock.


tröja från Monki för 63 spänn! hahah kostade från början 250


Kjol hm. 50 spänn. Halsband och örhängen från Ur och penn 30 resp 20

Halsband ur och penn

Nån bild på plånkan blev det ikke! palla? den är liten och svart med nåra märken i. That's it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0