OHNO

hej :D:D:D:D:DD:D:D 

idag började världensbästa agnes efter lunch med matte examination. Rockade loss där alltså! .... eller jaa haha man skulle typ leka lärare och räkna typ två tal på tavlan inför grupp. Pedagogiskt och så skulle det vara!  men jag hoppas att det gick skapligt iaf, så överdrivet svårt var det inte. andragrads ekvationer är en baggis vettu! ;)

sen bar det av till klubben för att kolla på rockarnas uppspel :D de ägde! skitbra var dom. På torsdag blir det vår tur att soula loss xD eller vad man säger! Imorgon blir det rep i klubben hela dagen. Har spenderat massa tid nu att fixa ihop alla klädbyten jag ska ha med mig tills i morgon!  galet! har köpt lösögonfransar med. men de är inte så stora, bara så att jag inte ska kladda med massa smink i sista minuten pga nervositet! hahah tror jag gjorde det förra året hahah! nu blir det stilrent va fan!

Nu är jag så galet trött som man bara kan vara när man är maximalt sliten. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0