DAY one

God mornin!

Igår vart det som sagt spelning i berga. Det var najs. Träffade Lagge (gammal fritds personal) HAHA han är askul. Det var kondomutdelning av Joel som också jobbar där. Det var bara någon som nämnde det så var han och letade. Smart dock, det som är så jävla dyrt. *har jag hört för jag håller inte på med sånt snusk* o

Idag blir det näsbypark med amanda. Ska komma till hennes jobb och vara social, har inget bättre för mig nu under dagen och det är så kul att vara där!! plus att hennes chef typ gillar mig så det är superniiiiice! Ska fråga idag om han har några sommarjobb lediga i sommar! hoppas det finns det!

På kvälllen ska jag åka till kyrkby för att fira min bästa vän Emilia som fyller 18!. Egentligen så har vi inte träffats... nån gång. fylleringning med runtskickad telefon som resulterade i att vi konstaterade att vi var bästa vänner. Jag ser framemot att träffa henne och alla andra där! har hört talas om dom i evigheter.

Dags att träna stämmor! cya (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0